מדיניות משלוחים והחזרות

משלוחים

תודה שרכשתם ספפי מחברת ספפי בע”מ – Sapappy LTD

איזה כיף לקבל משלוח מהיום למחר ואפילו באותו יום, זה החלום של כל מי שמזמין באינטרנט – אז אנחנו ממש מתאמצים להיות שם, אבל כרגע המשלוחים שלנו תלויים בחברה חיצונית שמספקת את המשלוח עד 14 ימי עסקים, בד”כ המשלוח מגיע יום למחרת עם חיוך ענק מהשליח.

שימו לב – חיוך חזרה יעשה לשני המשך יום מדהים.

רשמנו כאן קצת פרטים שאתם צריכים להכיר:

  • תיאום המשלוח יתבצע באמצעות SMS
  • ניתן להתעדכן באתר חברת צ’יטה משלוחים בכתובת – https://chita-il.com/run_public1 
  • יום עסקים – ימים א-ה , עד השעה 12:00 יחשב כיום עסקים לפי הגדרת חברת השליחויות.
  • יום עסקים הינו כל יום חול לא כולל יום שישי ושבת, ערבי חג וימי חופש המוגדרים בחוק.
  • אזורים חריגים – עד 18 ימי עסקים. אזורים חריגים יוגדרו על פי חברת המשלוחים ויצוינו בסוף מסמך המדיניות.
  • רוב המשלוחים המיועדים להפצה ימסרו לנמענים על פי הגדרות החלוקה של חברת צ’יטה משלוחים.
  • אנו בספפי עומדים לרשותכם בכל פנייה עקב בעיה במשלוח – במהלך שעות הפעילות  ניתן לפנות ישירות אל שירות הלקוחות בטלפון, מעבר לשעות הפעילות ניתן לפנות לשירות הלקוחות בווטסאפ או בפייסבוק.
  • אזורים חריגים:

יישובי רמת הגולן וגבול הצפון/יישובי המגזר הערבי/יישובי בקעת הירדן/יישובים מעבר לקו הירוק/יישובי עוטף עזה/אילת/ים המלח ויישובי הערבה.

מוצרים פגומים, ביטול עסקה והחזרת מוצרים

כל לקוח הרוכש מוצר באתר ספפי רשאי לבטל עסקה בהתאם להוראות החוק. חובה לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו כדי לוודא את תקינותו והתאמתו להזמנה, אנו ממליצים לצלם את הפתיחה בסרטון ובמידה ויש בעיה לשלוח אלינו את הסרטון כדי שנוכל לקחת אחריות מלאה על התקלה.

ביטול עסקה על ידי החברה:

ספפי בע"מ שומרת לעצמה את הזכות לבטל עסקה במקרים הבאים:
✔ הלקוח אינו לקוח פרטי ו/או אינו עומד בתנאי האתר.
✔ התגלתה פגם ו/או טעות אנוש ו/או טעות במידע המוצר או בהצגתו, לרבות תיאור,פרטים, מחיר, פרסום שגוי, פרסום מכל סוג שהוא וכו'.
✔ לא בוצעה אישור עסקה ע”י חברת הסליקה ו/או הנהלת האתר.

ביטול עסקה על ידי הלקוח:

✔ ביטול עסקה יתאפשר רק אם המוצר נותר באריזתו המקורית וללא שימוש.
✔ הביטול יתאפשר במקרה של אי התאמה בין ההזמנה למוצר שהתקבל בפועל או במקרה של חרטה על הרכישה.
✔ בקשת ביטול עסקה תתבצע בכתב בלבד בכפתור הייעודי באתר החברה ותכלול:
שם מלא
מספר הזמנה
מספר חשבונית מקור

✔ יש לשלוח את הבקשה דרך עמוד ביטול עסקה בלבד.
✔ ניתן לבטל עסקה עד 14 יום מיום קבלת המוצר או מיום קבלת אישור העסקה בכתב – לפי המאוחר מביניהם.

מדיניות החזר כספי:

✔ החזר כספי יינתן תוך 14 ימי עסקים ממועד קבלת ההזמנה בחזרה למחסן ספפי וקבלת אישור במייל מחברת ספפי על קבלת המוצר ותקינותו.
✔ במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם במוצר, ינוכו דמי ביטול ודמי משלוח:
100 ש"ח - עלות המשלוח חזרה למחסן
5% מערך העסקה או 100 ש"ח (לפי הנמוך מביניהם)
✔ ניתן להחזיר מוצרים למחסן החברה בתיאום מראש דרך info@sapappy.co.il, או לשלוח באמצעות חברת צ'יטה שליחויות בתיאום עם חברת ספפי.
✔ יש להחזיר את המוצר תוך 14 יום מצירוף הודעת הביטול, בצירוף חשבונית מקור.
✔ דמי משלוח לא יוחזרו בהתאם להוראות החוק.

תנאי החזרה:

  • יש לתאם את החזרת הפריט עד 14 יום מיום קבלתו לכתובת שהוזנה במעמד ההזמנה ונשלחה על ידי שליח ספפי או מי מטעמה לכתובת הנ"ל.
  • המוצר חייב להיות חדש, ללא שימוש, וללא פגמים. אנו נוודא שלא נעשה בו כל שימוש ושלא נפל בו שום פגם/נזק.
  • האריזה חייבת להיות האריזה המקורית ובשלמותה בדיוק כפי שהתקבלה.
  • זיוכי כספי או החלפה של מוצר על רק אי שביעות רצון יתבצע רק לאחר קבלת המוצר המקורי ובדיקת תקינותו.
  • אריזה שלא תתקבל כחדשה – לא תוכל להיקלט במחסן והמוצר לא יזוכה לרבות מוצר שיוחזר באריזה פתוחה או פגומה.

זיכוי:

  • זיכוי כספי יתקבל עד 14 יום ממועד החזרת הפריט.
  • הזיכוי יתבצע לכרטיס האשראי בו בוצעה העסקה.
  • פייפאל – זיכוי יבוצע ישירות לחשבון הפייפאל.
  • העברה בנקאית / ביט – זיכוי יועבר ישירות לחשבון הבנק.

    אחריות המוצר

✔ במקרה של פגם בייצור (בד, ספוג, רוכסן וכו'), יש לשלוח תיעוד מצולם של התקלה.
✔ לאחר קבלת השירות וההנחיות מצד החברה:
אם המוצר חדש ולא היה בשימוש – יוחלף החלק הפגום.
אם המוצר היה בשימוש ונוצר פגם – החברה תשקול תיקון בהתאם.
✔ ניתן להגיע לחנות בייבילנד, נתניה, שדרות בנימין 21 לצורך תיקון/החלפה, בתיאום מראש עם משרדי החברה.
✔ במקרה של צורך במשלוח – הלקוח יוכל לשלם על משלוח הלוך + חזור עד ביתו.

הזמנה מוקדמת:

  • הזמנה מוקדמת מתבצעת ללא התחייבות לזמן אספקה מדויק. חברת ספפי עושה כל מאמץ לספק את המוצרים בהקדם האפשרי.
  • מוצרים הזמינים להזמנה מוקדמת יצוינו במפורש בתיאור המוצר באתר. כל פרט אחר שאינו מצוין בתיאור המוצר אינו רלוונטי להזמנה המוקדמת.
  • תנאי העסקה וביטול העסקה להזמנה מוקדמת זהים לאלו של הזמנה רגילה, כפי שמפורט בסעיפי ביטול העסקה והחזרת מוצרים לעיל.
  • חברת ספפי מתחייבת לעשות את מירב המאמצים לספק את המוצרים שהוזמנו בהזמנה מוקדמת מהר ככל האפשר, תוך שמירה על איכות המוצר והשירות.
  • לקוחות שביצעו הזמנה מוקדמת יקבלו עדכונים שוטפים לגבי סטטוס ההזמנה שלהם ומועד האספקה המשוער, ככל שיהיה מידע זמין.
  • במקרה של עיכובים בלתי צפויים באספקת מוצרים שהוזמנו בהזמנה מוקדמת, חברת ספפי תיידע את הלקוחות ותציע אפשרויות פיצוי או ביטול ללא עלות, בהתאם לנסיבות.

נזכיר כי כל האמור לעיל הוא בכפוף לתנאי השימוש הכלליים של האתר ולהוראות החוק הרלוונטיות.