פילטר פעיל: מידות ושימוש
ניתן לרכוש את ספפי דרך האתר שלנו sapappy.co.il או בחנות התצוגה שלנו בבייבילנד שד’ בנימין 21 נתניה.
כן בוודאי! ספפי מוכרת לחנויות ורשתות. יש ליצור קשר במייל שלנו info@sapappy.co.il או באמצעות השירות הטלפוני שלנו 0747691286 ונשמח לעזור לכם!
ברור! ספפי מתאימה לבתי עסק, משרדי עובדים ומשרדי הייטק וכל משרד שמחפש ספה כייפית לנוח בה.
כן כמובן! ספפי עובדת עם גני ילדים, בתי ספר, עיריות ורשויות מקומיות. ניתן לבצע הזמנה לקבל חשבונית ולשלם בתנאי תשלום, בהם ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו.
ניתן לשלם במגוון תשלומים, פריסת תשלומים עד 10 תשלומים וניתן לשלם בכל אמצעי קיים. כחברה אנחנו דואגים כמה שיותר ללקוחות שלנו ועובדים עם מגוון ארגונים: מועדון חבר, מועדון ארגון צרכנות הוט, ארגון קרנות השוטרים, ארגון המורים, חבר ואנחנו מקבלים שוברי BUYME. ניתן לשלם באמצעות Bit ,Apple Pay ,Google Pay או כרטיס אשראי.
אם שינית את דעתך לגבי ההזמנה שלך, התחבר לחשבונך ולחץ על ההזמנה הספציפית שברצונך לבטל. כל עוד ההזמנה שלך עדיין לא נשלחה, כפתור “בטל הזמנה” יהיה זמין בצד השמאלי העליון של המסך. אם ההזמנה שלך מכילה יותר מפריט אחד, לא תוכל לבטל דרך חשבונך. כדי לבטל הזמנה עם יותר מפריט אחד, אנא שלח לנו דוא”ל לכתובת info@sapappy.co.il תוך שעה אחת מביצוע ההזמנה עם שורת הנושא “ביטול הזמנה [מספר ההזמנה שלך]” וצוות הלקוחות שלנו יחזור אליך בהקדם האפשרי. שים לב שייתכן שיחלפו מספר דקות עד שההזמנה שלך תופיע בחשבונך לאחר ביצוע ההזמנה. לא ניתן לבטל ביטולים. לאחר עיבוד הביטול, הכספים ישוחררו באופן מיידי, אך עשויים לחלוף 3-10 ימים עד שהזיכוי יירשם לחשבונך.
כל ההזמנות מחויבות במעמד ההזמנה! הכרטיס שלך יחויב ברגע שתבצע את ההזמנה.
בשל משתני ייצור ותפעול, איננו יכולים להבטיח שכל הפריטים בהזמנה יגיעו וישלחו אליכם באותו זמן. יכול להיות שהפריטים בהזמנה ישלחו אליכם בזמנים שונים. אך אל חשש! אנו נדאג להוציא לכם את ההזמנה במהירות האפשרית ככל הניתן ונדאג שתקבלו דוא”ל על אישור המשלוח, יחד עם קישור מעקב ברגע שכל משלוח יוצא.