מדיניות משלוחים והחזרות
משלוחים
תודה שרכשתם ספפי מחברת ספפי בע”מ – Sapappy LTD
איזה כיף לקבל משלוח מהיום למחר ואפילו באותו יום, זה החלום של כל מי שמזמין באינטרנט –
אז אנחנו ממש מתאמצים להיות שם, אבל כרגע המשלוחים שלנו תלויים בחברה חיצונית שמספקת את המשלוח
עד 14 ימי עסקים, בד”כ המשלוח מגיע יום למחרת עם חיוך ענק מהשליח.
שימו לב – חיוך חזרה יעשה לשני המשך יום מדהים.
רשמנו כאן קצת פרטים שאתם צריכים להכיר:
- תיאום המשלוח יתבצע באמצעות SMS
- ניתן להתעדכן באתר חברת צ’יטה משלוחים בכתובת – https://chita-il.com/run_public1
- יום עסקים – ימים א-ה , עד השעה 12:00 יחשב כיום עסקים לפי הגדרת חברת השליחויות.
- יום עסקים הינו כל יום חול לא כולל יום שישי ושבת, ערבי חג וימי חופש המוגדרים בחוק.
- אזורים חריגים – עד 18 ימי עסקים. אזורים חריגים יוגדרו על פי חברת המשלוחים ויצוינו בסוף מסמך המדיניות.
- רוב המשלוחים המיועדים להפצה ימסרו לנמענים על פי הגדרות החלוקה של חברת צ’יטה משלוחים.
- אנו בספפי עומדים לרשותכם בכל פנייה עקב בעיה במשלוח – במהלך שעות הפעילות ניתן לפנות ישירות אל שירות הלקוחות בטלפון, מעבר לשעות הפעילות ניתן לפנות לשירות הלקוחות בווטסאפ או בפייסבוק.
- אזורים חריגים:
יישובי רמת הגולן וגבול הצפון/יישובי המגזר הערבי/יישובי בקעת הירדן/יישובים מעבר לקו הירוק/יישובי עוטף עזה/אילת/ים המלח ויישובי הערבה.
מוצרים פגומים, ביטול עסקה והחזרת מוצרים
כל הרוכש מוצר באתר זה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות החוק. הרוכש מחויב לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו.
ביטול העסקה על ידי האתר: לאתר www.sapappy.co.il הזכות לבטל עסקה במצב בו אחד או כל התנאים מתקיימים:
הרוכש הינו רוכש אסור שאינו לקוח פרטי ו/או אינו עומד בתנאי האתר.
נמצאה פגם ו/או טעות פרום ו/או טעות אנוש במוצר או בהצגתו, כולל: מחיר, פרטים, פרסום מכל סוג שהוא.
לא בוצעה אישור עסקה ע”י חברת הסליקה ו/או הנהלת האתר.
מוצר אשר נרכש באתר ניתן לבטלו באמצעות הודעה בכתב לחברה, שיפורטו בה שמו המלא, מספר תעודת הזהות של הרוכש המבטל ומספר חשבונית מקור שהתקבלה מהחברה בקשר לעסקה (להלן “הודעת הביטול”), באמצעות מוקד שירות הלקוחות של החברה בטלפון 074-7691286 ובדוא”ל info@sapappy.co.il , החל מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת אישור ביצוע העסקה בכתב המכיל את תנאי העסקה, לרבות תיאורו ומחירו של המוצר, אחריות, מדיניות ביטולים וכד’, לפי המאוחר מבניהם, כדלקמן והכל בהתאם להוראות החוק.
בביטול העסקה כשהמוצר עומד בתנאי ההחזרה, זיכוי / החזר כספי על אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, יוחזר ללקוח תוך 7 ימי עסקים מיום קבלת הודעת הביטול. במקרה זה החברה תגבה דמי משלוח והפחתה של 5% מעלות המוצר או 100 שקלים – לפי הנמוך מבניהם, וזאת מבלי לגרוע מיתר זכויות החברה בהתאם להוראות החוק. ניתן להחזיר מוצרים למחסן החברה בתיאום דרך כתובת המייל info@sapappy.co.il , או לשלוח באמצעות חברת “מרתון הובלות” בלבד. לא יאוחר מ 14 יום מביטול העסקה, בצירוף חשבונית מקור. דמי משלוח ועלות ההחזרה לא יוחזרו לרוכש בהתאם להוראות החוק.
תנאי החזרה:
- יש לתאם את החזרת הפריט עד 14 יום מיום קבלתו.
- אנו נוודא שלא נעשה בו כל שימוש ושלא נפל בו שום פגם/נזק.
- האריזה חייבת להיות האריזה המקורית ובשלמותה בדיוק כפי שהתקבלה.
- זיוכי כספי או החלפה של מוצר על רק אי שביעות רצון יתבצע רק לאחר קבלת המוצר המקורי ובדיקת תקינותו.
- אריזה שלא תתקבל כחדשה – לא תוכל להיקלט במחסן והמוצר לא יזוכה.
זיכוי:
- זיכוי כספי יתקבל עד 14 יום ממועד החזרת הפריט.
- הזיכוי יתבצע לכרטיס האשראי בו בוצעה העסקה.
- פייפאל – זיכוי יבוצע ישירות לחשבון הפייפאל.
- העברה בנקאית / ביט – זיכוי יועבר ישירות לחשבון הבנק.
הזמנה מוקדמת:
- הזמנה מוקדמת מתבצעת ללא התחייבות לזמן אספקה מדויק. חברת ספפי עושה כל מאמץ לספק את המוצרים בהקדם האפשרי.
- מוצרים הזמינים להזמנה מוקדמת יצוינו במפורש בתיאור המוצר באתר. כל פרט אחר שאינו מצוין בתיאור המוצר אינו רלוונטי להזמנה המוקדמת.
- תנאי העסקה וביטול העסקה להזמנה מוקדמת זהים לאלו של הזמנה רגילה, כפי שמפורט בסעיפי ביטול העסקה והחזרת מוצרים לעיל.
- חברת ספפי מתחייבת לעשות את מירב המאמצים לספק את המוצרים שהוזמנו בהזמנה מוקדמת מהר ככל האפשר, תוך שמירה על איכות המוצר והשירות.
- לקוחות שביצעו הזמנה מוקדמת יקבלו עדכונים שוטפים לגבי סטטוס ההזמנה שלהם ומועד האספקה המשוער, ככל שיהיה מידע זמין.
- במקרה של עיכובים בלתי צפויים באספקת מוצרים שהוזמנו בהזמנה מוקדמת, חברת ספפי תיידע את הלקוחות ותציע אפשרויות פיצוי או ביטול ללא עלות, בהתאם לנסיבות.
נזכיר כי כל האמור לעיל הוא בכפוף לתנאי השימוש הכלליים של האתר ולהוראות החוק הרלוונטיות.